مراورید های دلم به پای تو ای دلارامم

قهر مامان و بابا, آشتی مون می دی؟

1391/1/20 12:52
نویسنده : زهور
1,112 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام گلم دلارامم. خوبی؟ منو ببخش یه مدت ازت غافل شدم. میدونی چی شده بود؟ مامانی مریض شده. یه کیست سه در چهار توی تخمدون راستش سبز شده که دو ماه طول می کشه خوب بشه. یعنی تا دو ماه دیگه نمی تونی بیای پیشم. یه چیز دیگه هم شده بود با بابات بدجور دعوامون شد دوهفته اس با هم قهریم. نمی دونم شاید بهونه اومدن تو رو داره. عزیزم زودتر بیا تا من و باباتو به هم نزدیکتر کنی آخه اون خیلی نی نی دوست داره. وقتی نی نی عمه رو می بینه می خواد بخوردش. نمی دونم از تو باید ناراحت باشم یا از خدا یا از خودم و یا از بابات. ولی اینو می دونم که خدا لطف بزرگی در حقم کرده اینکه اگه تو رونداده در عوضش صبر داده بعلاوه یه دل سوخته. تو توی دلم هستی پس از حالش خوب خبر داری. عزیز دلکم. تنها امید به دوچیزه  که این دل رو زنده نگه داشته یکی داشتن تو و یکی هم رضایت خدا. اگه خدا با ندادن تو به من به هدفش می رسه من راضیم.

عزیزکم این روزا که عمه هدیه نی نی دار شده. وقتی به نی نی ش نگاه می کنم یاد تو م یافتم تو دلم باهات حرف می زنم. چشمهاش و بینشو و همه اعضای بدنشو با تو مقایسه میکنم. با خودم فکر میکنم دلارام من هم این شکلی می شه؟ اونوقت دلم غنچ می ره. دلم برا درآغوش گرفتن ضعف می رهو اونوقت چشامو به آسمون می دوزم و مثل کسی که دنبال چیزی بگرده نگاه میکنم. انگار تو قراره از آسمون برام بیای.

عزیز دل مادر قربونت برم می دونی می خوام چیکار کنم. می خوام  امروز با بابات آشتی کنم. تو می تونی کمک کنی دلش نسب به من نرم بشه؟ می تونی؟ حداقل دعا که می تونی بکنی؟ پس فعلا خداحافظ و یه بوس گنده از اون لپهای گلی و قشنگت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ترنم کوچولو
16 مهر 90 11:23
سلام عزیزم.امیدوارم هرچه زودتر مشکلت حل شه.امیدتو از دست نده.من یه دوست دارم که باوجود داشتن کیست حاملست.ان شاالله هر چه زودتر با خبرای خوش برگردی
مامان پریا
16 مهر 90 15:20
زآستان رضا سرخط امان دارم رخ نیاز بر این پاک آستان دارم اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم درین چمن به صد امید آشیان دارم ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، آقا امام رضا عليه اسلام مبارکباد. حضورتون در وبلاگ دخترم باعث خوشحالیمون می شه
مامان پریا
16 مهر 90 15:24
انشاالله به زودی سلامتی تون رو به دست بیارین
مامان پریا
17 مهر 90 17:59
صبر کن ای دل که صبر سیرت اهل صفاست چاره عشق احتمال شرط محبت وفاست مالک رد و قبول هر چه کند پادشاست گر بزند حاکمست ور بنوازد رواست گر چه بخواند هنوز دست جزع بر دعاست ور چه براند هنوز روی امید از قفاست برق یمانی بجست باد بهاری بخاست طاقت مجنون برفت خیمه لیلی کجاست غفلت از ایام عشق پیش محقق خطاست اول صبحست خیز کآخر دنیا فناست صحبت یار عزیز حاصل دور بقاست یک دمه دیدار دوست هر دو جهانش بهاست درد دل دوستان گر تو پسندی رواست هر چه مراد شماست غایت مقصود ماست بنده چه دعوی کند حکم خداوند راست گر تو قدم می​نهی تا بنهم چشم راست از در خویشم مران کاین نه طریق وفاست در همه شهری غریب در همه ملکی گداست با همه جرمم امید با همه خوفم رجاست گر درم ما مسست لطف شما کیمیاست سعدی اگر عاشقی میل وصالت چراست هر که دل دوست جست مصلحت خود نخواست
الناز
20 مهر 90 15:33
سلام عزیز با تمام وجود آرزو می کنم به زودی مامان بشیم
ELA
30 مهر 90 10:51
زهور مهربون وصبور قهر بده ني نيت ناراحت ميشه بازم ميگم قلمتو خيلي دوست دارم خدا كنه ني ني زدوتر بياد پيشت منم واست دعا مي كنم
shiva
2 آبان 90 20:08
وبلاگت عالی بودامیدوارم هرچه زودتردلارام بیادتودلت واین بارسنگین غم واندوهوازبین ببره وچراغ خونت روشن شه
مامان الینا
2 آبان 90 23:58
وای عزیزم خیلی ناراحت شدم انشاالله دفعه بعدی که اومدیم به وبلاگت سرزدیم ازخاطرات بارداریت نوشته باشی وهمه روخوشحال کنی انشاالله انشاالله ومن به امیداون روز یه بوس گنده برادلارام جون میفرستم
مامان احسان
16 فروردین 91 13:36
سلام عزیزم من برات دعا میکنم امیدوار باش.
یه گناهکار
5 آذر 93 12:26
خدایا! تو میدانی آنچه را که من نمیدانم در دانستن تو ارامشی است و در ندانستن من تلاطم هاتو خود با آرامشت تلاطمم را آرام ساز انشاءا... که تا حالا مامان شده باشی منم مثل شما انتظار اومدن یه کوچولو رو دارم انشاء... خدا به همه اونهایی که منتظرن ی نی نی خوشگل بده