مراورید های دلم به پای تو ای دلارامم

دلم گرفته خیلی, اشکام جاریه. خدایا به دادم برس

1391/1/20 12:53
نویسنده : زهور
5,994 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا این اشکا پیش تو هیچ ارزشی نداره؟ پس چی می گن تو ارحم الراحمینی؟ کی گفته که خدا توی دلهای سوخته جاداره؟

منی که با تمام وجود در همه حال رحمانیتت رو حس می کنم. ولی در مورد اومدن دلارامم نمی تونم. راستشو بگم دیگه دارم فکر می کنم به من قهر داری. دیشب با التماس ازت خواستم که اگه کاری کردم که به سبب اون اینطوری داری منو تنبیه می کنی منو ببخشی. از اعماق قلبم استغفار کردم. الان  هم و تمام وقتها هم با تمام ذره ذره وجودم ازت می خوام گناهانمو ببخشی. آخه خدایا تو با این عظمتت و جلال و جبروتت چه احتیاجی به بنده ناچیز و ضعیفی مثل من داری که اینطوری تنبیهش کنی؟ مگه خوت نگفتی غفور هستی؟ و بندگانت رو مورد بخشش قرار می دی؟پس یا تو غفور نیستی یا من بنده تو نیستم. ولی خدایا تو غفوری خودت  اینو گفتی توی کتابت قرآن . پس می مونه من. خوب من اگه بنده تو نیستم بنده کی هستم؟ ......

خدایا اگه تو رحیمی اگه تو غفوری اگه خالقی اگه خلاقی و اگر من رو کسی غیر از تو خلق نکرده یا هر چه زودتر دلارامم رو به من بده یا اینکه من رو بعد از اینکه آمرزیدی از این دنیا ببر.  

خدایا بحق محمد و آل محمد اگر مقرر نکردی فرزندی به من بدی هر چه زودتر همین امروز منو ببر. نمی خوام تو این دنیا بمونم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ترنم کوچولو
29 شهریور 90 11:42
سلام عزیزم.خیلی دلم گرفت از نوشته هات.مگه همون خدایی که داری بهش التماس میکنی نگفته ناامیدی بزرگترین گناهه؟توکلت به خدا باشه عزیز دلم. از خدای بزرگ از صمیم قلب میخوام که به همه اونایی که در حسرت یه فرشته کوچولو ان هر چه زودتر این هدیه آسمونی رو بده. امیدوارم هر چه سریعتر این خبر خوش رو بهمون بدین.
مامان ترنم کوچولو
29 شهریور 90 11:55
رستی من شما رو لینک کردم با اجازتونخوشحال میشیم به ما سر بزنین.
مامان ترنم کوچولو
12 مهر 90 13:16
سلام عزیزم خیلی وقته نیستی نگرانت شدم.یه خبر از خودت بده
مامان پریا
13 مهر 90 12:23
وای زهور جونم چه دل پرتمنایی داری درکت می کنم ولی اینجور نگو حتماً مصلحتی تو کاره داستان شفا دادن کور به دست حضرت موسی رو به یاد بیار تا درک عمیقی نسبت به خالق بزرگی که تو رو و همه ی کائنات رو آفریده پیدا کنی مطمئن باش که هم خدا صدات رو می شنوه هم بی نهایت دوست داره شاید شری تو کار باشه . . . به هر حال آینده ای که اون خالق متعال ازش خبر داره هیچ بنده ای ازش با خبر نیست شاید هنوز وقتش نرسیده باشه خیلی ها این جوری بودن بعد از بیست سال بعضی ها هم بیشتر سعی کن توکلت رو از دست ندی خدا از همه ی بدی ها و پلیدی ها نگه دارت و نذاره مروارید پاک و سفید دلت به تیره گی ها آلوده بشه آمین
ELA
30 مهر 90 10:49
نا اميد نباش زهور جان هر چيزي زماني داره براي ما هنوز زمانش نرسيده سپيده صبح بعد از تاريك ترين نقطه شب سر مي زنه اميدت به همون خدايي باشه كه باهاش درد دل مي كني
فهیمه
26 آذر 90 13:09
حتم دارم به آرزوت میرسی.ناامید نشو و قدر این حس خوبتو بدون.
نازی
21 مرداد 91 23:46
گریه منو در آوردی به حق این شب از خدای مهربونمون میخوام دامنتو سبز کنه و دست پر بر گردوندت از درگاهش.گلم هیچ وقت به خدا اصرار نکن خدا بینهایت کریمه و حتما برات یه فرشته در نظر داره.عسلم یه چند وقت فکرتو آزاد کن انرژی مثبت و جذب کن حتما جواب میگیری
امیر ایرانی
23 تیر 95 11:55
سلام. نمیدونم حکمت خدا چیه؟یکی مثل شما در آرزوی داشتن یه فرشته کوچولو سر می کنید، یکی مثل من که دخترم دومم شهریور به دنیا میاد ولی خیلی بدهکارم و از لحاظ مالی شرایط بدی برام پیش اومده تو این چهار پنج ماهه اخیر.کل ماه رمضون موقع افطار دعا کردم، به امام حسن و امام رضا و امام جواد و آقا امام زمان متوسل شدم، سحر ها زیارت عاشورا و سوره ذاریات و... خوندم و اشک ریختم.شب قدر 23 رمضان خیلی دلم شکست و از خدا خواستم گره از کارم باز کنه اما تا امروز هیچ فرجی حاصل نشده.دخترم داره بدنیا میاد 60میلیون بدهی دارم خرج بیمارستان هم ندارم.موندم چکار کنم.دلم پر غمه چشمام اشک.هر چی خدا رو صدا میزنم هیچ هیچ هیچ.گرفتاری مالی هم از روی نادانی و بی برنامه گی نبوده ولی الان خیلی گرفتارم