مراورید های دلم به پای تو ای دلارامم

سلام کوچولوی مامانی

1391/1/20 12:54
نویسنده : زهور
971 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی نازم. امروز بعد از مدتها دوباره اومدم برات بنویسم. منو ببخش که فقط وقتی دلم گرفته و غمگینم برات دردل می کنم. آخه نمی دونی مامانت چقدر غرق مشکلات و گرفتاریهاست. فقط امید به خدا و شوق در آغوش گرفتن تو با تمام وجود بهم آرامش می ده.

راستی بهت گفتم که بابات دو سه هفته پیش چه خوابی دیده بود؟ نه نگفتم. ولی بهت قول می دم به محض اینکه بیایی برات تعریف کنم. توی خواب بابا یه نفر اسم تو رو بهش گفته. کاش خوابش زودتر تعبیر بشه. یا امام علی دلارمم رو از تو می خوام. از خدا بخواه و شفیع من و بابای دلارام و دلارام بشو که زودتر به هم برسیم و یه خونواده خوشبخت رو تشکیل بدیم. بدون دلارامم زندگی شیرین نیست خدایا.

عکسمونو می زارم اینجا .قربون اون چشای قشنگت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار
13 تیر 90 12:33
ان شا الله به زودی زود دل آرامی پیدا می کنی و یه دلارام به معنای واقعی توی دلت جا پیدا میکنه ان شا الله آمین با اجازه لینکت می کنم به وب دختر من هم سر بزنی خوشحال میشم
مامان شاهده
13 تیر 90 12:34
سلام عزیز دلم خوبی؟ الهی به حق مادرم زهرا و به حق مظلومیت بابام علی دلارامت سالم و خوشگل پا توو زندگی قشنگتون بذاره کلم چند وقتته؟ با اجازت لینکت می کنم
مامان نی نی طلا
24 تیر 90 1:27
سلام،مطالبتون رو خوندم خیلی دلم گرفت.توکلت به خدا باشه.خدا خیلی مهربونه عزیزم
ELA
30 مهر 90 10:37
سلام زهور جان خيلي قشنگ مي نويسي از ته دلت موهاي تنم سيخ شد از بس با احساس نوشته بودي ان شا الله كه هر چه زودتر دلارامت بياد پيشت