مراورید های دلم به پای تو ای دلارامم

لالایی دلارامم لالایی

1391/1/20 13:10
نویسنده : زهور
1,344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی من. آرام دلم امروز خیلی غمگینم دلم خیلی هواتو کرده. می خوام برات لالایی بگم. همونطور که همیشه تو رویاهم می بینم پامو دراز کنم و بالشت کوچولو و قشنگت رو بزارم رو پام. بعد اون تن قشنگ و خوشبوت رو بزارم روش و درحالی که اونا رو تکون می دم برات لالایی بخونم. چشات چه قشنگه. چه معصومیتی توشون موج می زنه.اون چشای زیبات رو ببند عزیزک دل مادر بخواب نازم.....

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

آه گل نازم لالا لالایی

بخواب آرام دل لالا لالایی

لا لا لا گل باغ بهشتم

لا لا لا لا تو یی سرنوشتم

بخواب ای مونس روح و روونم

بخواب ای بلبل شیرین زبونم

بخواب ای عندلیب بوستانم

بخواب ای آرام جونم

بخواب ای شیرین جونم

بخواب ای نشکفته ی من

 

بخواب ای گوهر ناسفته من             بخواب ای نورچشم روشن من

بخواب ای روی ماهت گلشن من       بخواب ای جون دل نوباوه من
به شیرینی انار ساوه ی من 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مدرسه مامان ها
5 تیر 90 12:23
سلام مامان مهربون خدا فرزند ناز و قشنگتون رو بهتون ببخشه توی مدرسه ی مامان ها هم یه پست لالایی گذاشته شده، خوشحال میشیم سری بزنید و از نظرات مفیدتون ما رو بهره مند کنید.
مامان عرشیا
7 تیر 90 10:04
دلارام مامانی بیا عزیز دلم تا مامانی گل برات لالایی بخونه. خدایا به زهور گلم فرشته آسمونیتو بده
رها
7 تیر 90 10:17
متن لالاییت بدجور دلو می لرزونه هاااا ایشاله که برای نی نیت بخونیش
باربی
7 تیر 90 21:11
زهور چقد وبلاگت قشنگه ایشالله هرچه زودتر یه دختر گیرت بیاد اسمشم بذاری دلارام
طناز
28 تیر 90 8:57
سلام زهور جانم گلم انشاا... این ماه خدا به همه اونایی که نی نی می خواهند عنایتی بکنه و همه با هم بیائیم بگیم مامان شدیم ، چه باحال می شه همه بچه هامون هم سن هم می شند
فاطی
15 شهریور 90 10:15
سلام زهور جون وبلاگت خیلی قشنگه ایشالله هر چه زودتر به دلارامت می رسی
عسل
11 آبان 90 15:47
زهور جونممممم انشالله به زودی مامان می شی عزیزممممممم