مراورید های دلم به پای تو ای دلارامم

امید دوباره

1391/1/20 12:44
نویسنده : زهور
799 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا سلام خوبی گلم؟ شرمنده ام می دونم که خیلی در حقت کوتاهی می کنم. باید بیشتر از این برات وقت بزارم. ولی خوب ‏عزیز دلکم باید مامانی رو درک کنی. با این روحیه خراب و مشغولیات زیاد نباید خیلی ازش ‏توقع داشته باشی. فعلا من مثل بیماری هستم که داره دوره نقاهتش رو طی می کنه. دارم ‏به خودم می قبولونم که ممکنه هیچ وقت تو رو نداشته باشم و این واقعا دردآوره. مثل یه زخم ‏بزرگ شمشیر روی قلبم می مونه.‏ ساعتی قبل داشتم با همکارم صحبت می کردم. از دردهامون گفتیم. می دونی اون سیده. ‏برگشت به من گفت می دونی خدا من و تو رو خیلی دوست داره. بهش گفتم کاش اینطور ‏باشه. گفت اصلا شک نکن. بعد برام دلیلهائی آورد که فهمیدم درست می گه. اگه واقعا اینطور ‏باشه تموم محرومیتهائی که توی این دنیا کشیدم و می کشم ارزشش رو داره حتی محرومیت ‏از لذتِ در آغوش گرفتن تو.‏ راستی این ماه خیلی به اومدن تو امیدوارم. می دونی چرا؟ چون رفتم سونو گرافی. خود دکتر ‏وقتی نتیجه رو دید تعجب کرد. گفت توی هر تخمدان حدود 4-5 فولیکول داری. گفت وضعیت ‏رحمت بسیار عالیه. و جالب اینجاست که هیچ داروئی هم مصرف نکرده بودم. بنابراین این حق ‏رو بهم می دی که فکر کنم خدا می خواد لطف بکنه و تو رو بهم بده؟ خوب من سه روز دیگه وقت دارم که بفهمم تو اومدی تو دلم یا نه تا اون موقع ‏خدااااااااااااااااااحافظ. می بوسمت ‏

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ela
2 اسفند 90 12:24
سلام زهور گلم ان شا الله که سع روز دیگه میای واینجا خبر خوب بارداریتو می نویسی عزیزم
مامان فاطمه
4 اسفند 90 2:16
سلام خانومی .الحق که شیر مادرت حلالت باشه.خوشحال شدم دوباره امیدوار دیدمت.ان شالله با نی نی بیای پیام بدی..
بي نام
28 اسفند 90 11:59
سلام زهور جان چرا نيومدي چيزي بنويسي؟ چي شد ؟ ايشالا سال نو سال برآورده شدن آرزوها باشه...........
مامان پریاگلی
1 خرداد 91 10:54
دختر خوب بازم که رفتی تو فازای بد رؤیای دست نیافتنی دیگه چه صیغه ایه؟ یادت رفته حضرت یحیی (ع) رو خدا تو چه سن و سالی به حضرت زکریا بخشید او که پیامبر خدا بود و بنده ی مقربش یه کم تحمل داشته باش می دونم سخته ، دلسوزی و ترحم دیگران روحت رو زخمی می کنه ولی باید روحیه ت رو حفظ کنی نذار شیطون ذهنتو تحت کنترل خودش در بیاره نماز بخون قرآن بخون خودتو درگیر زندگی کن و از خدا بخواه تا هر چی مصلحت پیش بیاد ما که خیلی دوست داریم و از خدا می خوایم به تک تک آرزوهات اگه خیرت تو اونه برسی
مامان ترانه
14 تیر 91 0:08
شما به جشن 60 روزگی ترانه دعوتید....افتخار تبادل لینک و میدید؟
مامان مهراوه
15 مهر 92 15:33
عزیز دلم از عمق وجودم ارزو میکنم و از خدا میخام یک نی نی خوب و صالح بهت بده الهی خودش دل پاکتو شاد کنه و بازم شکرش